CIK SIMPLE
Tuan Tanah!

Hi I'm Nurul Syafiqah Izzuddin. The owner of this blog. 18 years old.Sweet BFF waanna be.Penang



Entries About Linkies LOVE


Scream For Running Man!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Owner:   

Pulangkan !!

Assalamualaikum..
Aucakkk,lama tak dengar cerita pika right? Sedang menyepi la sebab i sambung form 6 . Tahu ke tak?? Humm,pika sambung form six dekat irshad. Ya,i'm THE IRSHADIAN ! Tolong..tolong jeles dua saat. HAHA. Pakai tudung labuh okey. Nampak lawak tapi ayu gitu.Kau ada? Apapun pika sedih kat sana. Actually pika happy kat sana sebab nabilah pergi Irshad juga. Lastly,ni berkaitan dengan tajuk PULANGKAN itu..dia keluar dan pergi KUIS. I meraung tak cukup air mata okeys. Buka-buka loker,nothing! Howwow..memang habis jugak la ayaq mata cek (bak kata orang penang). Sampai ke malam takda siapa berani tegur.Dan sebenarnya,aku tak la sedih sangat. Haritu aku memang lapar gila kot. Hanya tinggal peah dan kiah (bukan nama sebenar) sekarang. Aku terkilan sebab mereka rajin tidur. Aku ajak depa dua makan depa cakap "Hang pi la". Aku nak pi sorang-sorang? Memang tak la. Dah la budak-budak sekolah irshad tu suka tengok orang pelik. Depa memang pelik. Satu hal lagi,aku suruh la Dila tapau makanan sebelum depa decide tak nak pi makan. Dila lupa!!! Aku automatically sedih terus!! But itu hanya sementara. Biasalah,hati pika ni...mudah touching. Cewwahhh.. Tapi,memang pika rasa kesunyian gila tak ada nabilah walaupun pika tak rapat sangat dengan dia..dia always my BFF...Pika harap,le'a mai la follow pika dekat irshad!!! Amin..

P/S: Fatin Aqilah tengah sakit. Doakan dia cepat sembuh. Begitu besar dugaan yang dia hadapi..Atin,cepat sembuh tau..Nanti kita nak hangout sama-sama kan? :') I love you yang sedang baca tu!! Keep smiling :)